Ключові сюжети гри:

  • Які є табу в публічній міжнародній комунікації?
  • Що транслює Путін?
  • Чи можна війну назвати конфліктом?
  • Як формується позиція по «миру»?
  • Як довести, що контент фейковий?
  • А якщо це симулякр?
  • У чому особливість «токсичних символів»?
  • Як перепрограмувати ворожу пропаганду?

Це був міні формат великої гри — корпоративних кризових навчань.

Cьогодні немає більш важливої ​​теми для прес-служби, особливо політичної чи державної, ніж зрозуміти, як працювати з токсичними фейками. В рамках гри учасникам було надано сценарії криз і конфліктів, заснованих на фейках.

Точки «спільного» то з’являлися, то зникали. Загальна позиція — в тумані, а прес-конференція вже ось-ось. Супер-учасники отримали досвід конфліктної комунікації під тиском — фейків, часу і опонентів. Взаємодія в ситуації повної невизначеності.

Дякуємо за співпрацю бізнес-тренеру Оксана Вороніна та всій команді Комунікаційної групи XPR!